Gårdagens lovade inlägg

Tyvärr så blev det inga fler inlägg igår, för jag kom hem lite senare än vad jag trodde att jag skulle göra. Men min dag i kalix var mycket trevlig och Wilmer var jätte nöjd med presenterna han fick av oss. Han fick självlysande tatueringar, slajm, en tröja och en grävskopa. Haha, Wilmer var så söt, han trodde att slajmet var ett monster utan mun. ^^

Jag lovade ju även att jag skulle ge er ett skönhetstips igår,
så jag ge er det nu istället. 

Svalkande ansiktsvatten av grönt te
Detta är ett super enkelt knep som piggar upp huden i ansiktet efter en dag i solen. 
Grönt te innehåller massvis med antioxidanter som hjälper hudens immunförsvar att skydda mot yttre påfrestningar. Brygg en kanna grönt te, låt svalna och häll sedan vätskan i en flaska med sprejmunstycke. spreya på en  bomullstuss och stryk den över ansiktet eller använd som en ansiktsdusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0