Denna fredag

Kom hem från Piteå för några timmar sen, men jag har inte haft tid till att sitta vid datorn förrän nu.. Under dessa timmar som jag har varit hemma så har jag bland annat packat alla saker ur alla påsar från shoppingen idag. Jag hittade massa fina saker på stan idag, är super nöjd. Ska visa er allt lite senare ikväll. :)

Jag har även hunnit städa bort det mesta av julen i lägenheten. Skönt! Dock så är julgranen kvar, men den ska få så kvar i några dagar till. Sedan då jag plockat bort allt julpynt så började jag städa och fixa i lägenheten. 

Nu ska jag göra kvällens sena middag som består av hemmagjord pizza, Mums! Klockan är snart nio och jag har inte ens hunnit äta middag än, illa. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0