Fredag



Jaha, vaknade sent idag också. Det var ju inte riktigt vad jag hade planerat. Men det är inget jag kan göra nåt jut nu, så jag får göra ett nytt försök imorgon. :)

Och nu har jag några små frågor till alla er som läser min blogg, varför är ni så svårflörtade? Vill ni inte vinna en goodiebag fylld med massa fina saker? Jag bitts inte, jag lovar. ;) Haha!

Eller ni kanske vill se vad den innehåller innan ni vill vara med och tävla. Så senare idag gör jag en nystart på tävlingen och då får ni även se vad som finns i goodiebagen. Och då hoppas jag det är fler som är med och tävlar. ^^

Dagens planer:
x
Kolla efter de sista julklapparna.
x Gå en promenad.
x Baka. 
x Fredagsmys. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0