Fredag

Hoppsan jag sovde lite väl länge idag, vaknade bara för ett litet tag sen. Men det blev en lång dag igår så jag var nog ganska sliten och behövde sovaut idag.

Som sagt så var jag till Luleå med Christian igår och vi komme hem vid nio tiden igår kväll. Dock så blev det inte se någon bio i där, men vi komme ändå hem ganska sent för vi körde väldigt långsamt hem. Tänk er själva snorhalt på vägen och knappt några lysen på bilen.. Ingen rolig hemresa kan jag lova er, men vi överlevde i alla fall. :) 
 
Nu ska jag göra mig något att äta och sedan göra mig klar för att fara ut och handla lite fler julklappar. :)

Dagens planer: 
x
Handla julklappar.
x Kolla på del två av julklandern. 
x
Packa. 
x Fara till Pilträsk och vara där i någon dag.
x Fredagsmys.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0