Måndag

Godmorgon! ♥

Om en liten stund så sitter jag och Christian i bilen på väg mot Luleå. Nästan hela denna dag ska vi springa runt på stan och förhoppningsvis fynda massa fina saker på mellandags REAn. Vi ska även försöka ta en liten paus mitt i all "stress" och äta en god luddag* på en mysig restaurang. En perfekt dag, enligt mig i alla fall. ^^ 

På vägen hem så blir det att ta en liten omväg, för ikväll ska vi fira jul nummer två tillsammans med Christian och hans familj. Det blir julklapps utdelning, massa mys och kanske lite julmat. Denna dag kommer bli en härlig dag. :)

Dagens planer:
x
Shoppa i massor. ^^
x Äta en god luddag* ute på någon mysig restaurang.
x Fara till pilträsk och fira jul nummer 2.   

*Luddag är den måltid som man äter mitt i mellan lunch och middag. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0