10 DECEMBER - MIN NAMNSDAG


Godmorgon! ♥

"Malin är ett egennamn och kvinnonamn och en nordisk form av det hebreiska namnet Magdalena, som betyder "kvinna från Magdala". Malin var ett av 1970- och 1980-talens största modenamn" - Wikipedia

Ja det är faktiskt min namnsdag idag! Inte något jag firar, men tycker ändå det är kul med namnsdagar! Så grattis till alla Malins där ute, hoppas ni får en awesome dag! Nu ska jag göra mig lite god frukost, mysa farmför Disney dags och bara njuta av en denna lördagmorgon. :)

Dagens planer:
x
 Mysa farmför filmen: Tom och Jerry - Landkrabbor med morrhår.  
x
Hälsa på tomten på varuhuset och fika lite. ;)
x Prova träna lite försiktigt med Emelie.
x Ta det lugnt och vila. 
x
Mysig hemmakväll, eller ut med några vänner? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0