Rester från gårdagen

Har just ätit rester från gårdagens julbord, och jag måste erkänna att det faktist var mycket godare idag, konstigt nog. Eller det var nog inte så konstigt, det berorde nog på att igår så hade jag ätit extremt mycke julgodis just innan maten, så jag måde bara illa då jag skulle äta och fick knappt i mig något..

Nu ska jag däremot ut och gå en promenad, och då ska jag passa på att gå förbi gymmet för att kolla om det är öppet ikväll, för är det öppet så ska jag dit lite senare. Men om det nu råkar vara stängt så blir det att göra några träningsövningar hemma i lägenheten istället. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Rehn

SV: Tack för din åsikt!! :)

2011-12-25 @ 21:02:22
URL: http://rebeccaarehn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0