Sista chansen att vara med och tävla

Har just provsmakat en Rocky road för första gången i mitt liv, och jag måste erkänna att dom var riktigt goda, det var varken första eller sista gången som jag tillverkade dessa små mumsbitar. ♥

Och just nu för tillfället så känner jag att jag har lite för mycke energi i kroppen, det kanske är en sockerchock. ;) Haha! Jag måste verkligen göra mig av med denna energi på dågot sätt, för annars kommer jag ALDIRG kunna somna inatt. Så nu då det inte snöar så mycke längre så ska jag bege mig ut på en härlig promenad och bara njuta av den friska luften. :)

Och glöm inte bort tävlingen som avslutas ikväll klockan 23.00. Det är inte för sent att anmäla sig än. Som sagt, det är bara att skriva en komentar att du är med och tävlar, lämna din mailadress och ditt namn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0