Söndag - Tredje advent

Godmorgon! :)

Inatt har jag verkligen sovit underbart gott, så nu är jag både pigg och glad. Det känns som denna dag kommer bli en lugn och härlig dag, utan massa stress. :)

Nu ska jag fixa mig lite och sedan skjutsa min lillebror till isladan, och efter jag har skutsat honom så ska jag fixa något gott och nyttigt som jag kan äta till frukost, eller det kanske är fel att kalla det frukost denna tid på dagen? ^^  

Dagens planer:
x
Gå en promenad.
x Diska..
x Baka?
x Ha ett litet hemmaspa.
x Mysa framför en bra film.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina blogg du har!

Kolla in våran vet jag !

Kram :)

2011-12-11 @ 15:19:29
URL: http://ffriendship.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0