Söndag

Godmorgon på er, eller jag kanske ska skriva god dag istället! Haha! Har ni sovit gott? Det har i alla fall jag gjort! :) Hade en riktigt härlig julafton igår med fina presenter och massa roligt folk. Dock måste julafton helt klart vara den kortaste dagen på året, hur kan det vara över så fort?

Idag ska jag bege mig på gymmet för att röra på kroppen lite, jag vet dock inte om gymmet är öppet idag. Om inte så blir det att gå en lång promenad istället. Sedan blir det mest troligt en lugn ikväll med kanske lite kortspel. Det är väl ungefär så mina planer ser ut för dagen. Just de ja, måste även packa ner alla julklappar som ligger kvar under granen, eftersom jag och Christian drar iväg till Pilträsk imorgon och firar jul nummer 2! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0