Tisdag


Nu måste jag skynda mig lite gran, så det blir ett kort och snabbt inlägg.. Denna dag börjar med att jag och Christian måste fara ut på samhället för att handla lite nödvändiga saker som toapapper, mat och allergitabletter.

Sedan efter det så ska jag vara duktig och fara på gymmet och träna ett litet tag, det ska bli skönt att träna, för det var lite för många dagar sen sist. Och då jag tränat klart och fräschat till mig lite så kommer resten av dagen och kvällen spenderas i Pilträsk och det blir nog att sova där en natt. :)  

Men nu har jag inte tid längre, skriver mer lite senare idag. ^^

Dagens planer:
x
Handla lite nödvändiga saker.
x Träna.
x Fara till Pilträsk igen.
x Gå en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0