Torsdag


Typiskt, råkade av misstag stänga av väckarklockan i morse, skulle egentligen vakna vid nio och inte halv ett. Nu har jag ju nästan sovit bort halva dagen igen. Jag som nästan lyckades vända tillbaka på dygnet helt, men nu måste jag börja om igen. Börjar bli less det här. :( 

Men vad gör det om hundra år, när allting kommer kring... ^^ Ne men seriöst nu, jag måste få ordnin på mina sovrutiner känner jag. För det funkar som sagt inte att somna efter tre varje natt och vakna efter tolv varje dag.

Nu Måste jag fixa mig lite och sedan få i mig lite mat. För idag blir det ut att leta de sista julklapparna. :)

Dages planer:
x
 Leta julklappar. 
x
Leta fram den rosa granen, och klä den. Blev aldrig gjort för några dagar sedan.
x Starta bloggtävlingen. :)
x Gå en pomenad med Christian.
x Baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0