Torsdag

Godmorgon! ♥

Inatt hade jag verkligen svårt för att somna, jag vet inte riktigt när jag lyckades somna, men inte före fem i alla fall. Så idag klockan nio då jag egentligen skulle vakna så var jag helt död, så tyvärr sov jag ofrivilligt bort halva denna dag.. Även fast jag egentligen inte ville göra det. :(

Men jag känner mig faktist piggare idag och det känns inte som om jag har någon feber längre. Men jag har lärt mig sen igår att jag inte ska bli allt för glad direkt, för det kan vända väldigt fort. :P   

Dagens planer:
x
Vila och ta det lugnt.
x Börja fixa grejer till en sak som jag göra. Hemligt! ;)
x Försöka ta mig på dollar och handla lite saker.
x Baka, om jag orkar.
x Kolla på tv hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0