Denna måndag


Tidigare idag:
Så har jag varit och köpt en stor och tung julklapp, eller det är inte bestämt än om det blir att behålla det själv eller att ge bort det i julklapp åt en viss person. Men det kommer jag och Christian komma överens om senare i veckan.

Just nu:
Gör jag inte mycke alls. Hade tänkt gå ut och gå nu, men det är så himmla kallt ute. Så det blir att gå ut och gå eller bättre sagt gå ut och frysa ihjäl lite senare ikväll istället. ;)

Snart: Blir det att äta middag och efter middagen blir det att fara och handla alla "saker" som behövs för att göra en smörgåstårta till min fasters man.

Ikväll: Ska jag ut och promenera i det iskalla vädret och om jag överlever promenaden så blir det att göra smörgåstårtan. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0