Ändrade planer

Det bli ingen träning ikväll är alldeles för slut i kroppen, så jag ska dit imorgon istället och då blir det att träna lite extra. :) 

Så ikväll ska jag bara ta det lugnt och pyssla lite. Ska bli jätte roligt att pyssla för ikväll jag ska faktis börja julpyssla lite. Kan inte låta bli längre, har velat julpyssla i några veckor, men jag har lyckats låta bli, men nu går det inte längre. Det kommer bli så mysigt då jag är helt klar. Nog för att jag aldrig blir HELT klar, men ändå.. ^^ 

Jag ska även kolla på arga snickaren klockan åtta och efter det blir det att gå en liten kvälls promenad med Christian. Och sen blir det att pyssla ännu mer! :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0