fredag

Godmorgon! Idag är det fredag och det innebär att jag och Christian beger oss mot Pilträsk ikväll för att spendera helgen där. :) Det ska bli så mysig att vara i skogen några dagar och bara ta det lugnt, och om vädret tillåter det så vill jag även grilla pinnbröd och mysa framför elden någon kväll.

Men nog om det, hade tänkt fara till gymmet imorse, men tyvärr så råkade jag sova någon timma förlänge. Lite synd, men inget jag kan göra någonting åt, var så himmla trött imorse. Men istället för att träna så ska jag ska ut på en liten promenad sen idag. :)


Dagens planer:
x
Gå en romenad.
x Köpa lite nödvändiga saker till helgen. 
x Packa.
x Fara till Pilträsk och vara där i någon dag.
x Fedagsmys hemma hos mina svärföräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0