Tränat färdigt, nu är det dags för pyssel

Nu har jag tränat, stretchat, duschat och ätit en frukt. Så nu förtjänar jag att bara ta det lugt resten av kvällen. 

Så resten av kvällen ska jag bara pyssla och mysa. Just nu håller jag på att pyssla ihop två kransar. En rund och en hjärtformad. :) Förra gången jag skulle göra en krans så sloggs jag ju med massa spindlar, men denna gång slipper jag det. För nu har jag en plast girlang som ser ut som barr, hoppas ni förstår vad jag menar.

Jag kanske visar slutressultatet på kransarna sen då dom är klar, men det gör jag bara om jag tycker som blir fina, det är ju som sagt de första kransarna jag någonsin gör. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0