Hemma

Skönt att vara hemma igen efter en hel dag i Boden! Det gick hur bra som helst för Emelie att tatuera sig. Visst hon var lite nervös innan, men det hör till. Och slutrestultatet på tatueringen blev jätte bra.  

Självklart så satt jag inte i tatueringsstudion hela dagen, för då hade jag blivit galen. Jag hatar att sitta stilla och inte göra någonting. Och som jag skrev tidigare idag så for jag ut och letade efter julklappar, men tyvärr så hittade jag inga. Så det blir att inhandla dom nästa vecka istället då jag ska till Luleå. Då ska jag även köpa en julgran! :) 

Men jag hittade en mössa och ett par vantar åt mig själv i alla fall, jag blev helt förälskad i dom på första ögonkastet. Dom är hur fina och mysiga som helst, ska visa bilder på dom senare. ^^    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0