Leta julklappar i Boden

Är fortfarande i Boden och just nu är jag ute och går en härlig promenad och om en liten stund ska jag titta i lite affärer. Få se om jag hittar något fint som jag vill köpa, jag kanske har tur och hittar några fina julklappar, det börjar ju vara dags att inhandla dem nu.

Julen närmar sig nu och tiden går fortare än vad man tror, så jag tänkte börja inhandla julklappar redan nu så jag slipper stressa och trängas med massa folk de sista dagarna just före jul. Och istället kunna njuta av julen och bara mysa, titta på massa bra julfilmer, äta gofika och dricka värmande glögg. ♥ 

Föresten så vet jag inte exakt när jag är hemma igen, men någon gång vid sju tiden tror jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0