Måndag


Eller det kanske är lite sent att skriva "godmorgon" nu, men jag vaknade typ nyss. Jag har lite ångest över att vakna så sent, har vänt på dygnet igen...

Men jag hoppas ni har sovit gott inatt och att ni har haft en bra helg. :) Min helg har ju som sagt spenderas i Pilträsk, och jag har haft en super mysig och lugn helg där. Vi har bland annat ätit goda middagar, spelat massa roliga spel, fikat gofika, myst framför några filmer, promenerat ute i skogen, monterat upp nya badrums möbler och det gick ju som det gick, kan tyvärr inte gå in på detaljer, men efter många OM och MEN så blev det nästan helt bra. ^^ 

Nu ska jag göra någon lunch till mig och fixa en kaffe kopp åt Christian, sen ska jag ut och handla och fixa lite saker. :)   

Dagens planer:
x Köpa lite saker.
x Gå en promenad.
x Börja julpynta i lägenheten.
x Träna.
x Pyssla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0