Min kväll

Känner att min kropp inte är helt okej, den känns helt slut, orkar inte göra några större ansträngningar just nu.. Så ikväll struntade jag i att träna och gick ut på en härlig och uppiggande promenad istället.

Tog en liten paus mitt i promenaden för att gå till pappas garage och måla min dörr och några burkar. Det kommer bli så fint då jag är klar, dock så behövs det minst två lager till på dörren. Men snart är jag helt klar med den. :)

Om en liten stund ska jag fortsätta på min promenad, men denna gång blir den inte lika lång. DÅ jag är i lägenheten igen ska jag pyssla ihop en fin adventsljusstacke, eller jag kanske ska skriva andventsljusbricka istället. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0