Onsdag


Känner mig duktig som lyckades vakna med tuppen idag, eller nästan i alla fall. Men med tanke på hur sent jag somnade inatt så är jag chokad över att jag ens tog mig upp ur sängen denna tid. :) 

Om ett litet tag eller bättre sagt om ungefär 45 minuter ska jag bege mig mot Boden med Emelie för att vara moraliskt stöd åt henne. Hon ska göra sin första tatuering någonsin idag, och hon ville inte fara dit själv, så jag följer med henne dit. Dock så kommer jag ju inte orka sitta där i flera timmar och bara titta på, så jag kommer även gå en promenad och kika i lite affärer medans hon tatuerar sig. :) 

Dagens planer:
x
Följa Emelie till Boden som moraliskt stöd.
x Gå en promenad i Boden och leta julklappar.
x Julpynta lite mer.
x Ta det lugn, dricka glögg, äta peppparkakor och bara mysa resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0