Tisdag

Godmorgon! ♥

Det var några dagar sen sist. Tyvärr så har jag inte haft någon lust bloggat medans jag varit i Gällivare, kände att jag behövde ta det lugnt, slippa allt som har med internet att göra och inte ha några "måsten" i några dagar. Riktig skönt måste jag erkänna. Ni borde pröva! :)

Just nu myser jag framför vakna med the voice och dricker en stor kopp med värmande kanelte och ska alldeles strax bege mig till gymmet för ett härlig morgonpass, har saknat gymmet otroligt mycke de fyra dagar jag har varit borta, så det ska bli skönt att röra på kroppen igen! :) 

Fem hälsovinster med kanel:
1. Ökar förbränningen.
2. Sänker blodsockerhalten.
3. Sänker halten av blodfetter.
4. Dämpar inflammationer.
5. Bättrar på hjärt- och kärlhälsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0