Tisdag

Godmorgon! ♥

Idag lyckades jag vakna ovanligt tidigt, men självklart så är jag ganska trött just nu. Så därför ska jag bara ta det lugnt nu på morgonen och göra en god frukost, titta på tv och bara mysa.

Om ett litet tag ska jag hem till mina föräldrars hus och börja julpynta hemma hos dem. I vanliga fall är det mamma som sköter det mesta av julpyntet där, men just nu går hon som sagt på kryckor. Så i år blir det min uppgift, men inte klagar jag över det. 

Dagens planer:
x
Ta det lugnt ett tag. 
x
Börja julpynta hemma hos mina föräldrar.
x Försöka få hem en fin eldstad till lägenheten, perfekt nu till jul. :)  
x Fortsätta julpynta hemma i lägenheten.
x Träna med Emelie.
x Pyssla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0