Tisdag

Godmogon! Hoppas ni inte har saknat mig för mycket under den tid som jag inte har bloggat någonting, men nu kommer uppdateringen bli normal igen. 

Just nu sitter jag framför tv:n och äter en god och självklart nyttig Lunch. Jag har slarvat väldigt mycke hela helgen, jag har både druckigt alkohol, rökt och ätit skräpmat. Men ibland måste man få slarva lite och släppa loss, men bara IBLAND, visst håller ni med? :)

Men från och med idag blir det att återgå till mitt vanliga lite mer sunda liv, utan alkohol, cigg och skräpmat och istället motionera, träna, andas frisk luft och äta bättre mat. :)    

Dages Planer:
x
Gå en promenad.
x Äta farmors goda mat. 
x Träna??
x Ta ett härligt fotbad.
x Mys framför TV:n 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0