Torsdag kväll

Sen mitt senaste inlägg har jag hunnit träna ett bra tag, stretcha alla muskler ordentligt, duscha riktigt länge, äta en super god kvällsfika och titta på lite TV. :)

Nu ska jag börja packa min lilla väska, för imorgon ska jag åka buss till Gällivare för att få komma bort från Arvidsjaur i några dagar och självklart för att umgås med Christian lite extra. ♥

Men jag har ett litet problem angående min packning, jag kan inte packa med mig allt för mycke saker, för väskan får inte bli för tung. Anledningen till varför väskan inte får bli för tung är för att jag ska åka buss dit och tyvärr så kan inte Christian hämta mig på busstationen i Gällivare för han jobbar då. Så jag kommer måsta gå från busstationen i Gällivare till kyrkan i Malmberget. Och det är en bra bit att gå, så då vill jag inte bära på en alldeles för stor och tung väska. Men det gör inget, för då slipper jag packa med mig massa onödiga saker och jag får ju även lite motion. ^^  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0