Ändrade planer

Det blev lite ändrade planer ikväll.. Istället för att börja slipa på min sänggavel så blev det att gå långpromenad med Natali. Det är riktigt härligt att röra på kroppen ordentligt. :) 

Nu sitter jag och myser i soffan med några bitar mörk mintchoklad och tittar på Top model 16. Och ja, jag vet att jag skulle sluta äta godis varje dag. Men choklad är ju så himla gott, och jag kan inte tvär sluta.  

Så jag äter mörk choklad istället för ljus, och mörk choklad är ju lite nyttigt i alla fall. Men jag ska inom kort lyckas med mitt mål och bara äta godis en dag i veckan.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Så härlig blogg(:

2011-10-11 @ 21:43:02
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Tacktack! ^^

2011-10-11 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0