Har varit utan internet hela dagen

Förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting idag, har varit utan internet i flera timmar både i lägenheten och hemma hos mina föräldrar.. Mer eller minde halva komunen var utan internet, för någon hade tydligen råkat gräva av en kabel någon stans. Men nu har dom äntligen lagat den, så nu har jag internet igen. :)

Mendans jag inte har kunnat uppdatera i bloggen så har jag gjort massa saker, jag har bland annat hjälpt mamma med några saker, handla mat, slingat min svärmors hår, tränat, gått en promenad och köpt biljetter till tjejkvällen som är på lördag. :)

Nu ska jag hoppa i duschen, skriver mer då jag duschat klart. Då kommer jag lägga upp Look of today och en hiss och diss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0