Min onsdag

Jag är väldigt dålig på att uppdatera i bloggen just nu, förlåt så jätte mycke. Men från och med imorgon kommer jag uppdatera normalt igen, alltså fem/sex inlägg per dag. Jag lovar på heder och samvete! :)

Denna dag har jag varit duktig och lagat mat och bakat i några timmar, sen då allt var klart bjöd jag Christian, hans bror och min svärmor på en trerätters middag. Till förrätt blev det toast skagen, varmrätten blev baconlindad fläskfile med vitlöksost och till det blev det sallad, potatisklyftor och rödvinssås och till sist så blev det kladdkaka med grädde till efterrätt.

Sen efter middagen for jag och Christian hem till min mamma och pappa för att spela kort ett tag. Och självklart så vann jag! Vi spelade jim runny, det är det bästa och roligaste kortspelet som jag vet. ^^

Efter kortspelet hämtade jag och Christian en viss liten hund och gick ut på en promenad. En sak som är helt säkert är att denna lilla hund har energi så det räcker och blir över, och envis är han också. Men han är i alla fall söt och charmig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0