Myskväll

Nu är jag tillbaka från min långa kvälls promenad, jag har även hunnit äta två super goda varma mackor. Resten av denna kväll ska jag ha en riktig myskväll och bara ta det lugnt, jag ska se på filmen 17 again som går på fyran, dricka lite te och sy klart min halloween klänning. :) 

Lite prylar som är perfekta till en myskväll:



Filmtips: 
BILAR 2
- Stjärnracerbilen "Lightning McQueen" och den oslagbara bärgningsbilen "Mater" tar sin vänskap till nya spännande platser i Cars 2 när de ger sig utomlands för att tävla i den första World Grand Prix för att avgöra vem som är världens snabbaste bil.


MONTE CARLO -
Tre tjejer åker till Paris på semester, men efter att ena av dom misstas för att vara en känd brittisk arvtagerska hamnar dom i Monte Carlo och typ lever livet.


REVENGE OF THE BRIDESMAIDS
-Två kvinnor planerar en hämnd mot kvinnan som valt sig att gifta sig med deras väninnas före detta pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0