Tisdag natt och onsdag ^^

God morgon! Det blev ganska sent igår, för att det krånglade ganska lite då jag bakandet, så tyvärr han jag inte uppdatera så mer än det jag gjorde. :) 

Det som krånglade igår var först och främst att då jag nästan var helt klar med bulldegen och hade bara kvar mjölet insåg jag att jag hade en förliten bunke, så efter jag letat igenom alla skåp så hittar jag tillslut en stor kastrull som jag gjorde klart degen i.

Sen då bullarna jäst klart och jag ska grädda bullarna kommer jag på att ugnen är trasig. -_- Men som tur är så har man en snäll granne som ställer up och lånar ut sin ugn kvart i två på natten. Och självklart så fick han bullar som tack! ^^ 

Dagens planer:
x
Kolla efter nya jeans åt Christian.
x Diska, har lite disk kvar sen igår..
x Gå en promenad.
x Impregnera mina nya skor. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0