Söndag

God morgon! Idag är det söndag och imorgonkväll kommer Christian äntligen hem igen, jag längtar! ♥ Vi ska göra massa roligt nästa vecka, bland annat baka bullar och äppelpaj, grilla pinnbröd, ha en spel kväll och massa annat. :) 

Nog om det nu, idag ska jag bland annat diska, tvätta och städa, tyvärr så gjorde jag aldrig bort det igår så jag måste göra det idag istället. Men självklart så ska jag göra anndra lite roligare saker också, jag ska fortsätta pyssla, gå en promenad och sen göra ett litet hemmaspa. :)

Kommentarer
Postat av: Sanne.

Nu tycker jag att det är dags att du lägger ut bilder på eran lägenhet! :))

2011-10-02 @ 12:06:23
Postat av: Malin

Svar: Jag ska, måste bara städa först. Ska lägga ut ikväll eller imorgon på dagen :)

2011-10-02 @ 14:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0