Hemma

Nu är jag hemma igen efter en hel dag i piteå, har haft det riktigt trevligt. På hemvägen tittade vi förbi hos Christians kusiner i älvsbyn och var lite sociala med dom en stund. :) Sedan släppte vi av Christians mamma i pilträsk.

Jag köpte självklart lite saker i piteå, det blev ett nytt duschdraperi, en hylla, en liten korg, värmeljus, en krans och nya gardiner. Tyvärr så hittade jag inga kläder åt mig själv, men jag tvingade däremot Christian att köpa tre t-shirts och en grå farfarströja åt sig själv. ^^

Och före och efter bilderna som jag lovade igår att jag skulle visa er kommer jag att lägga upp så fort vädret tillåter mig att ta kort ute. :)

Jag har även fått önskemål att jag ska ladda upp kort på lägenheten, och det kommer jag att göra inom kort. Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0