Höstkänslor

Är det bara jag som känner att hösten är här nu? Helt ärligt så älskar jag hösten! Vissa tycker kanske att hösten bara är regning, kall och dyster, men det tycker inte jag. Jag tycker att hösten är vacker och mysig. För det är nu man kan börja klä sig i stora stickade tröjor, mysiga uggs eller tofflor, tjocka halsdukar, varma lovikavantar och snygga jackor.

Det är även nu då man hör vinden vina utanför fönstret och regnet smattra mot taket som det är allra mysigast att tända massa ljus och bara mysa sig ner i soffan med varmchoklad, en mysig filt och en bra film. Eller ni som har turen och har en eldstad inomhus kan mysa och värma er vid den varma elden och bara lyssna på eldens knastrande ljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0