Update nr2 "little secret"

Nu hade jag tänkt avslöja det hemliga som jag skulle göra, eller bättre sagt det hemliga som jag redan har gjort. För cirka en månadsen bestämde jag mig för att vara med och tävla i Modelljakten. Så i måndags begav jag mig mot catingen i Umeå. :)

När jag väl stod där i kön och väntade på att bli dömd av tre okända människor plus en kamera och ett kamerateam så var jag kraftigt nervös. Jag kunde nästan inte svara på juryns frågor eller se normal ut på kortet. Haha! Tyvärr så tog jag mig inte vidare. Men jag hade jätte roligt och jag ångrar inte att jag gjorde det!

Kommentarer
Postat av: Sandra Norman

Nej fan vad kul grej :)

Fast synd att du inte tog dog vidare Malin. Dom tittade nog inte ordentligt på dig :p

2011-09-10 @ 12:13:26
URL: http://sandrhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0