Min första vuxenpoäng på länge..

Yeah, nu är mitt CV klart, vad skönt det känns. Måste dock be någon lite mer erfaren kolla igenom det innan jag börjar skicka ut det.

...Och imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och prata med dem lite angående min framtid. Har gett mig sjutton på att jag antligen ska få ett jobb nu, eller börja utbida mig till någonting som jag verkligen vill syssla med i mitt liv. Få se imorgon hur det blir. :)

Men nu börjar det vara dags för mig att byta om och göra mig klar för ett härligt motionspass på gymmet.  Efter det så blir det mest troligt att fara till solariumet och sola i några minuter, känner att jag börjar behöva lite färg. ^^  


Kommentarer
Postat av: Sandra

U can do it Malin! :p

Kan till och med jag få ett jobb som har en rutten värdelös utbildning så kan du det också! :D

2012-02-06 @ 08:27:19
URL: http://sandrhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0