Söndag, veckans sista dag

Godmorgon! ♥

Det är tyvärr kallt som tusan än! Men idag är det faktist några grader varmare än igår, men det är ändå helt sjukt kallt. Jag som har börjat få så underbara vårkänslor de senaste dagarna då solen har lyst, så jag börjar verkligen vilja ut och njuta av den, men det är dock lite för kallt än.. Jag längtar tills våren och den härliga värmen börjar komma tillbaka, dock så är den nog några veckor bort, kanske till och med några månader. 

Men nu är det dags för mig att äta en stor, god och självklart näringrik måltid, och sedan ska jag sätta mig ner vid datorn och skriva klar mitt CV. Nu är det slut slöat för lilla mig, dags att skaffa jobb! :)

Dagens planer:
x
Skriva klart mitt CV.
x Träna.
x Sola i några minuter.
x Hemmaspa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0