Tisdag, Alla ♥-dag

Hej på er! :)

Idag är det alla hjärtans dag, så jag vill börja med att önska er allihopa en underbar och mysig dag! ♥ Vissa hatar denna dag och känner sig "forever alone", medans andra bara älskar denna dag och tycker den är helt underbar. Själv så gör jag inte någon stor sak av alla hjärtans dag, men visst tycker jag att man kan ha det lite extra mysigt. Umgås med dem man älskar, ät en liten tårta eller kanske överraska någon fin person med en lika fin present! ♥

Dagens planer:

x Gå en långpromenad.
x Fortsätta med mitt lilla projekt.
x Mix dans. :)
x Top model Sverige.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag dör. kopierar du janina? lustigt iaf att du skrivit typ exakt som henne

2012-02-14 @ 23:43:24
Postat av: Malin

Svar: Nej jag kopierade henne inte, dock så tog jag lite inspiration av henne för hon är duktig på att skriva och skrev detta på ett väldigt bra sätt. Men självklart så skriver jag om så att texten passar in på mig. Och sedan så är det ganska svårt att skriva på ett sådant sätt att man inte kopierar en mening från någon bloggare, speciellt inte i ett sådant inlägg som så gott som alla bloggare skriver. Alltså tex alla hjärtans dag.

Hoppas du är nöjd med svaret och att du förstår.

2012-02-15 @ 19:16:29
URL: http://norrlandsflamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0