10 Saker jag vill göra innan jag dör! ♥

En lista på några av alla saker jag vill göra innan jag dör! Förutom allt det här självklara som att skaffa familj, leva ett långt lycklig liv och bli rik så finns det faktiskt massa andra saker jag vill göra. Vissa saker är kanske mer uppnåeliga än andra, men ändå.. Det är mina Drömar! :) 

1.
Klappa en tiger!
2. Resa och uppleva: Florida, New York, Thailand, Afrika osv.
3. Köra rallybil på en häftig barna.
4. Jobba inom träning och hälso branchen.
5. Köpa mitt drömhus.
6. Dyka i havet med delfiner, hajar och andra fina fiskar.
7. Åka på en lyxkryssning!
8. Se en bra film på en Drive in BIO.
9. Köra en road trip genom hela Europa.
10. Flyga i en luftbalong. 

Detta är några saker jag vill göra inan jag dör, självklart så finns så mycket mera! Hur ser eran lista ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0