Äntligen hemma

Nu har jag jobbat klart för idag. Skönt! Fast jag har faktist haft ganska roligt på detta jobb, så jag kan absolut inte klaga. :)

..Det finns några som undrar över vad jag riktigt har jobbat med idag. Så jag tänkte berätta att idag har jag tillsammans med några personer till, kört skoter så gott som hela dagen. Vi har kört upp massor med spår till några testbanor på en väldigt stor sjö. Men nu är vi helt klara och jag kan erkänna att jag är väldigt mör i kroppen nu efter åtta timmar med skoterkörning. ^^

Precis så här har vi spårat upp på ett väldigt stort område, och jag kan lova er att det ta väldigt lång tid då man inte får köra snabbt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0