Denna tisdag - mycke "onödig" text

Tidigare idag: Idag har jag bara tagit det lugnt och legat i soffan under mitt varma täcke så gott som hela dagen. Det har varit riktigt härligt att nästan inte göra någonting idag. Funderar faktist på att ta det lika lugnt imorgon också så jag lyckas blir pigg och fräsch någon gång. :)  

Just nu: Tittar jag på The holiday som går på trean. Filmen är en romantisk komedi och handlar om Amanda från Los Angeles och journalisten Iris från London har aldrig träffats, men dras ändå med samma problem: män. Båda bestämmer sig för att åka på semester, och efter att ha fått kontakt med varandra genom en webbsida byter de hus med varandra under två veckor för att glömma sina trassliga kärleksliv. Men kärleken slår till när man minst anar det, och snart knackar drömprinsen på deras dörrar. ♥ 

Lite senare ikväll: Är det dags för mig att ha ett mini hemmaspa med ansiktsmask, fotbad, smörja in kroppen och fixa naglarna. Jag har redan fixat mina ögonbryn tidigare idag, så dem behöver jag inte bry mig om ikväll. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0