En perfekt Mellis

Har nyss ätit en underbart god mellis. :) 

Jag tycker att mellis är rätt så gulligt faktist. Jag minns att när man var mindre och kom hem från skolan tidigt gjorde man alltid iordning en macka eller något liknande och satte sig framför Cartoon Network och fikade. Sedan satte man igång att lösta matematikuppgifter som man fått i läxa eller lekte med något roligt ända fram middagen. Gulligt! ^^ 

Jag äter fortfarande mellis nästan varje dag och jag ÄLSKAR det lika mycket än. Man får ta en paus i vardagslivet och bara njuta av den goda måltiden och titta på lite tv eller läsa i någon bra tidning. Haha! Oj, nu blev det mycket text. ;)

Dagens gröna, och underbart goda mellis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0