Fredag - Till gymmet

God morgon! Har ni sovit gott inatt? ♥

Själv har jag sovit jättegott, men trots det så är det ändå tungt att stiga upp. Men med tanke på att jag kommer att få träffa hjärtat senare ikväll, så känns allting mycket lättare! ..Nu ska jag åka iväg till gymmet och röra på kroppen. Det känns riktigt skönt att träna på morgonen, för då vaknar jag till liv ordentligt och sedan kan jag njuta av en stor, nyttig och mättande måltid. :)

...Dagens schema ser ut ungefär enligt förljande..
08:00-09:00 Vakna till liv.
09:15 Gymmet, ska köra kondition, rygg & Mage.
10:30 Duscha, äta mat och packa klart.
13:00 Uträtta lite ärenden, köpa veckotidningar, mellanmål som jag kan äta på bussen och något drickbart.
14:35-18:25 Åka buss till Gällivare.
Resten av kvällen: Umgås och mysa med hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0