Lyssna på kroppen!

God morgon!

Idag är jag alldeles utmattad, trött och otroligt seg. Att ens tänka på att gymma finns inte i min världsbild just nu. Därför lyssnar jag starkt på kroppen idag och vilar ut mig rejält. Tog till och med en liten sovmorgon idag. Skönt! 

..Det enda fysiska jag vill göra idag är att gå en Powerwalk, det får allt duga. Vila är faktiskt väldigt viktigt när det kommer till träning. Dock lite tråkigt faktiskt, vill ju träna och tycker att det är jätte kul! Blir nästan lite rastlös! ^^ Men har lite saker planerat idag ändå, så ska nog ha något att syselsätta mig med om man säger så.  

För tänk såhär:
♥ Träning = Du bryter ner musklerna.
♥ Mat = Du ger näring så musklerna kan byggas upp och bli större.
♥ Vila = Du ger musklerna tid att byggas upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0