Nu är jag vaken

God morgon!


Förlåt för att jag inte skrev mer igår, men efter min långpromenad så fastnade jag framför en bra film och sedan då den var slut så var jag för trött för att sätta mig vid datorn och skriva..

Har dock inte så mycket att göra just nu, i vanliga fall så skulle jag ha tränat för fullt vid den här tiden. Men idag är det ju som sagt en vilodag helt utan träning, så kroppen får en chans att återhämta sig ordentligt. Men jag känner redan nu hur mycket jag vill till gymmet och röra på mig.. Det kommer nog bli väldigt jobbigt att låta bli att fara till gymmet idag.  ^^ 

Dagens få planer:
x
Kika i lite affärer och kanske kolla efter ett par nya tränings-skor.
x Laga en god och nyttig middag. 
x Gå en liten promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0