Jan. 1, 2012


Tidigare idag:
 Hittills så har bara tagit det lugnt och myst med Christian. Vi har gått en liten promenad och myst framför filmen Sex and the city 2 (dock så sov Christian bort hela filmen). Vi har även kollat på Victoria's secret fashion show, dock så missade jag showen då den var innan nyår, så jag hade turen att ha en fin pojkvän som informerade mig om att reprisen på showen var idag. ♥

Just nu: Tittar jag på Svenska hollywoodfruar, men jag ska alldeles strax ut och gå en härlig långpromenad och röra på kroppen ordentligt i ungefär en timme.

Ikväll: Blir det att bara ta det lugnt framför filmen Ett päron till farsa på semester i Europa, och ladda för morgondagen. För imorgon blir det att börja ta mina nyårs löften på allvar, så jag massa mål som jag ska försöka nå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0