Denna tisdag i ord..

Tidigare idag: Så har jag gjort massa "måsten" som att; träna, duscha, diska, städa, äta mellanmål, fixa lite små saker i lägenheten och tagit en kort promenad hem till min mor och far.


Just nu: Vilar jag ner maten från dagens super goda middag som bestod av ris, kyckling, sallad och mjölk.


Snart: Ska jag bege mig ut för att gå en lång och härlig promenad. :)


Senare ikväll: Blir det mest troligt att bara ta det lugnt hemma i lägenheten tills dess att jag ska sova. Tända lite ljus, läsa någon bra tidning, lägga en uppiggande ansiktsmask, ta ett härligt fotbad, smörja in kroppen med någon bra hudkräm, se på tv och äta en god kvällsfika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0