Hiss & Diss


x
Den absolut sista slutrean - Man kan hitta massor av fina saker som egentligen skulle vart svindyrt men som man kan få för under 100-lappen!

x Svarta jeans -
Passar till allt, är snyggt och enkelt! Man behöver inte säga så mycket mer, ni vet vad jag menar.

x All denna snö -
Vem orkar med all denna snö?! Trotoarerna blir helt värdelösa, för dom är är helt täckta av snö en hög plogkant så man måste gå på vägen med all bilar, inge roligt alls! Man måste även skotta, skotta och åter skotta. Det är HEMSKT! Jag vill ha sommar igen..

x Människor som nyser eller hostar rakt ut då de är sjuka
- Jag pratar om dom som sitter på allmänna platser eller är bland folk och helt enkelt bara nyser eller hostar rak ut, utan att hosta i armvecket eller ens försöka vrida huvudet åt sidan då man nyser. Enligt mig så hostar man i armvecket när är bland folk, inget annat alternativ finns. Men tyvärr så finns det människor som inte har lärt sig detta..

x Bloggtorka - Då man faktiskt har tid att blogga men bara inte vet hur man ska formulera sig eller vad man ska skriva om. Nu var det någon vecka sen sist, men jag ogillar det lika mycket ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0