Dagens


Dagens humör:
Glad och peppad vill röra på kroppen idag. :)
Dagens borde: Leta reda på en mobilladdare som passar till min mobil, börjar tyvärr ha lite ström i den och jag har glömt mig engen laddare i Pilträsk. 
Dagens frisyr: Ostylad rufsig knut.
Dagens smink: Inget alls, jag är lika vacker utan massa spackel. ;) 
Dagens klädsel: Svarta mjukis byxor, grå kollege tröja och svarta mysiga tofflor. 
Dagens planer: Gå en promenad eller två, diska och fara på gymmet eller kanske badet och röra på kroppen. 
Dagens vill ha: Mörk choklad! ♥ Men jag SKA inte äta någon bit förrän på lördag.. 
Dagens beroende: Röra på kroppen. 
Dagens musik: Eminem feat Nate Dogg - Till I Collapse.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0